آیا جعفری خوب برای مزمن کلیه بیمار بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا جعفری خوب برای مزمن کلیه بیمار بیماری

آیا خوب جعفری بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی ایفا می کند، به طوری که افراد مبتلا به بیماری های کلیوی نیاز به توجه زیاد به غذا می خورند. و جعفری به عنوان یکی از مواد غذایی محبوب عشق توسط بسیاری از مردم برای طعم خوب آن و همچنین ارزش های پزشکی است.

توابع جعفری

بهبود سلامت استخوان

ویتامین K موجود در جعفری می تواند سلامت استخوان با عمل اصلاح پروتئین ماتریکس استخوان، بهبود جذب کلسیم و کاهش دفع ادراری کلسیم را بهبود بخشد.

افزایش سیستم ایمنی بدن

جعفری ممکن است تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. اسانس در جعفری ثابت شده است موثر باشد به سرکوب پاسخ overstimulated ایمنی بدن، که نقش بسیار مهمی در مبارزه با آلرژی ها، خودکار ایمنی و اختلال التهابی مزمن ایفا می کند.

Reliving عفونتهای ادراری

مقادیر پزشکی موجود در جعفری می تواند در خدمت یک جایگزین آنتی بیوتیک برای درمان عفونت ادراری.

ارائه پتاسیم

پتاسیم یک ماده معدنی است وفور در جعفری، کمک می کند که به منظور کمک به نگهداری کلی از سلامت انسان خوب باشد. پتاسیم اعتقاد بر این است برای کمک به کاهش مثانه و کلیه مشکلات، مانند عفونت کلیه و یا سنگ کلیه. اما، پتاسیم نیز می تواند منجر به افزایش احتباس آب است. اگر بیماران بالا در سطح پتاسیم هستند، شما باید از مصرف جعفری محدود می کند.

از بالا ما می توانید ببینید که بیمار بیماری کلیوی باید یک مقدار مشخصی از جعفری با توجه به شرایط خود را. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد بیماری کلیه، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: